m

21. 10. 2015

Není možné si v posledním půl roce nevšimnout, jakým způsobem se firma Carborundum Electrite snaží vylepšit svůj obraz před občany Benátek nad Jizerou. Pořádá Den otevřených dveří pár dní poté, co rozmontuje a odveze na černo postavenou dopalovací linku. Nechá si v Benátkách pojmenovat ulici podle prapředka svého vlastníka. Věnuje tučnou sumu (slovy osmnáct tisíc korun českých) benátecké mateřské školce. Ve zpravodaji vychází reklama převlečená za dvoustránkový „článek o firmě“, za který firma neplatí, protože podle slov šefredaktorky jde o informování občanů. Na Burse bude zřejmě v nejbližších dnech se svolením Rady města na tři roky instalována elektronická tabule informující o dění v této soukromé firmě, např. o poptávaných pracovních místech.

Kolik toho bude muset firma udělat, aby občané zapomněli, že se Carborundum Electrite stále pokouší o prosazení výroby brusných kotoučů za použití vysoce toxického a potenciálně karcinogenního naftalenu uprostřed našeho města?
Mgr. Marek Fajfr, Ph.D.
zastupitel města

m